sobota, 16 maja 2015

Prolog

       Poruszyła się, kiedy dostrzegła ruch w budynku, który obserwowała od dłuższego czasu. Rzuciła papierosa na ziemię i przydeptała go butem. Podeszła do rozłożonej snajperki i nachyliła się. Oparła łokcie o zimny beton. Przyłożyła oko do lunety. Ustawiła siatkę, wyostrzyła obraz.
       W dużym i przestronnym salonie pojawił się mężczyzna po czterdziestce. Ściągnął z siebie granatową marynarkę. Powoli zaczął rozpinać guziki białej koszuli. Był sam.
       Czekała, kiedy wykona jeszcze jeden krok, aby znaleźć się w zasięgu otwartego okna balkonowego. Gdy to zrobił, wstrzymała oddech i nacisnęła spust. Lufa snajperki była wyposażona w tłumik, ale mimo to do jej uszu doszedł dźwięk, wypuszczonego w ruch pocisku.  Pocisku, który trafił go w szyję.
       Jego biała koszula pokryła się szarłatem. Osunął się na kolana, a na jego twarzy wymalowało się zaskoczenie. Przechylił się na bok i upadł na podłogę.
       Wychyliła się zza snajperki. W dalszym ciągu jej oczy utkwione były w mężczyźnie, który jeszcze przed chwilą żył.
       Zacisnęła usta, kiedy z pomieszczenia obok wyszła młoda kobieta ubrana na czarno. Pod pachą miała czarną teczkę. Ukucnęła przy trupie, a następnie spojrzała w jej stronę. Uniosła kciuk do góry. Wyciągnęła z kieszeni niewielką karteczkę oraz pomadkę. Wykonała szybki rysunek i położyła go na piersi mężczyzny. Wstała i rzuciła obok niego teczkę. W końcu odwróciła się i wyszła.
       Odwróciła głowę od mieszkania, kiedy jej koleżanka zniknęła z jej pola widzenia. Usiadła na murku, odpalając kolejnego papierosa. Z kieszeni czarnego płaszcza wyciągnęła komórkę. Wybrała numer. Po chwili usłyszała nieco zachrypnięty kobiecy głos.
 I jak?
 Wyeliminowany.
 Doskonale. Wracajcie.


***
I pojawił się prolog. Mam nadzieję, że w jakiś sposób was zainteresowałam tym opowiadaniem. Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli zwiastuna - zapraszam na krótki filmik poniżej. Monia jeszcze raz wielkie dzięki za to małe dzieło!


Pomysł na to opowiadanie przyszedł nagle i niespodziewanie. Znalazłam dużo fan fiction, w którym to chłopaki byli tymi złymi i przyciągali do swojego świata niewinne dziewczyny. Ja odwróciłam rolę - postanowiłam, że to oni, znani muzycy, trafią gdzieś, gdzie trafić nie powinni. Zapraszam również do zapoznania się z zakładką bohaterowie, a także z opisem opowiadania.
Od razu uprzedzam, że historia nie będzie cukierkowa. Zdarzą się tu opisy scen śmierci - nie tylko takiej, jak w prologu, przemocy i okrucieństwa, a także w pewien sposób poniżenia. Nie odbędzie się też bez scen erotycznych -więc uprzedzam już na początku. Rozumiem, że nie każdy lubi tego typu historie, więc biorę to na klatę, że nie każdy będzie chciał to czytać. 
Pozdrawiam! 

#TheGreatEscapeFF

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy początek :)
    Masz rację! Sporo jest fanfiction, gdzie właśnie chłopcy są tymi złymi, dlatego lubię takie blogi, gdzie pojawia się coś nowego... coś, co może mnie zaskoczyć.
    Dziękuję, że dostałam taką szansę, by móc zostać Twoją wierną czytelniczką :)

    Pozdrawiam :)
    P.S. dodaję blog, do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zaciekawiłam :) Super, naprawdę się cieszę z wiernego czytelnika :) Właśnie dlatego postanowiłam nieco odwrócić rolę, żeby nie robić odgrzewanych kotletów.

      Usuń
  2. O Mój Boże.
    Zapowiada się ciekawie.
    Zacielawiłaś mnie tym prologiem, a zwiastun, po prostu boski.
    Zostanę do końca.
    Zakochałam się już w tym.
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.
    Życzę weny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - cieszy mnie to. Dzięki wena na pewno się przyda, a pierwszy rozdział już niedługo.

      Usuń
  3. O jaaa zakochałam się w prologu jaaaaa *.* kiedy nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :D Pierwszy rozdział już niedługo :)

      Usuń
  4. Zapowiada się świetnie nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału mam nadzieje ze pojawi się szybko . W końcu fg które nie mam oklepane fabuły o złym chłopaku i niewinnej dziewczynie na pewno będę czytać ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że jakoś cię zaciekawiłam. Pierwszy rozdział już wkrótce. I zapraszam od razu na niego heh :)

      Usuń
  5. Zapowiada się świetnie nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału mam nadzieje ze pojawi się szybko . W końcu fg które nie mam oklepane fabuły o złym chłopaku i niewinnej dziewczynie na pewno będę czytać ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału mam nadzieje ze pojawi się szybko . W końcu fg które nie mam oklepane fabuły o złym chłopaku i niewinnej dziewczynie na pewno będę czytać ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się na prawdę ciekawie. Mam nadzieję, że prędko dodasz rozdział bo czekam z niecierpliwością.
    Zapraszam również do siebie http://edge-ff.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zainteresowałam nową historią. O ile dobrze pójdzie, to rozdział numer 1 pojawi się w miarę szybko :)

      Usuń
  8. Podoba mi się to, że nie jesg to oklepany schemat, w którym to rolę tych złych przejmują chłopaki z 5SOS. Nie mogę się doczekać kiedy pojawi się pierwszy rozdział i mam nadzieję, że nie każesz nam zbyt długo czekać i dodasz go szybciej :) zrób to dla nas :) na zwiastun nie mogę się na patrzeć, naprawdę mi się podoba. Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ty nie marudź :D Przekażę autorce zwiastuna :) Cieszy mnie to, że nie uważasz tego za oklepaną historyjkę :) A nuuu, może się uda dodać go szybciej. Też pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo dobry pomysl z tym odwróceniem ról, że to jednak dziewczyny będą tu tymi "złymi" :) prolog jak i zwiastun mnie okropnie zaciekawił i już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że historia ci się spodoba. Pierwszy rozdział już wkrótce. Również pozdrawiam i zabieram wenę heheh :D Zawsze się przyda :)

      Usuń